2020. július 26., vasárnap

X Box 360 E rengeteg tartozékkal fél áron - Jelenlegi ára: 55 000 Ft

Eladnám az X Box 360 E gépemet.
Úgy indult a dolog hogy vettem egy konzolt használtan 3 évesen (akkor) két karral, 500GB HDD vel, RGH-val. Most 7 éves a gép és van hozzá már KINECT és a Disney infinity csomagból 2 platform a ketteshez doboz is, a platform bontatlan és plusz figurák is dobozokkal.
Vettem a KINECT hez plusz optikát is de szerintem sok haszna nem volt, de az is van : )))
A karokhoz akku pakk is van de mivel már 1 éve nem használtuk lehet tönkrementek, de lehet hogy nem.
Minden torrentről leszedett játékot visz. így mivel már új játékot nem adnak ki rá és a 2018 ban még kiadott 2019-es FIFA ment rajta csak töröltem, állíthatom, hogy az összes X-Box 360 játékot amit meg tudsz rá szerezni megy rajta. így nem írok játék listát. Jelenleg van rajta kb 90 játék, Főlleg Lego-s és kinectes táncolós. a többi szokásos autós, lövöldözős, ugrálós....
Másfél éve vettem egy ONE S-t azóta alig használtuk 3-4 havonta kapcsoltuk be.
Összesen 110000 Ft os csomag, használt árakkal és jóárasított akciós vételekkel számolva. Teljes árakon 200000 feletti értéket képvisel, de mint minden technika, bukik az árából.
Így most 55000 ft-ért eladnám, csakis kihasználatlanság miatt.

Jelenlegi ára: 55 000 Ft
Az aukció vége: 2020-07-26 15:05 .