2019. július 26., péntek

Samsung Galaxy S5 - Jelenlegi ára: 28 000 Ft

Eladásra kínálom szeretett és nagy becsben tartott, Samsung Galaxy S5-ös okostelefonomat. A mai napig gyönyörű képeket készítek vele, de kaptam egy jobb telefont, és úgy döntöttem eladom, mert 2-re nincs szükségem.  
Ajándékba kaptam 2014 szeptemberében. Angliában vásárolták részemre, ezért a beköszönő kijelzőn egy ottani szolgáltató neve jelentkezik be.   Kártyafüggetlen. Műszaki paramétereket lásd a jellemzőknél, illetve fotón! Angol nyelvű jelenleg a menü, így használtam, van a listában magyar menü, átállítható.
Nagyon szép electric blue színű hátlapja van, lepattintós. Az akkumulátor a mai napig jól bírja a strapát, de idővel lehet cserére szorul. Ha nincs állandó készenlétben (éjszakára kikapcsolják) és napközben sincs állandó használatban, elég napi 1x tölteni. Ha viszont strapásabb üzemmódban van (éjjel-nappla bekapcsolva), lehetséges, hogy naponta többször (2x) is tölteni kell. Nem mai darab, szerintem ez érthető.  
Alul a töltő részt fedő gumi letört (4 év használat után), szerintem pótolható. A gyári töltő sérült, elrepedt a műanyag borítása. Rendeltem hozzá egy kék színű, 2 m hosszú másikat. Mivel a dugalj angliai, ehhez egy átalakítót is adok. Lásd képen! Előlapja karcmentes, próbáltam jól fotózni.
Adom hozzá az érintetlen eredeti fülhallgatót, utánrendelt előlap védő borítót, valamint 4 db műanyag tokot, ebből 2 volt használatban (ennek ellenére a többi széle is besárgult).
Micro sim kártya kell bele.  
Eredeti dobozában postázom.  
Az ár minimálisan alkuképes.
Köszönöm az érdeklődést!
Bármilyen egyéb kérdésre szívesen válaszolok.  


Jelenlegi ára: 28 000 Ft
Az aukció vége: 2019-08-16 10:58 .