2019. május 7., kedd

Eredeti Tommy Hilfiger hosszú ujjú póló Parndorfból XXL - XL - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

A terméket én magam vásároltam a Bécs melleti Parndorf Outletben.
Kihasználatlanság miatt eladó, nem akarom hogy tovább foglalja a helyet.
A termék 100%-ban eredeti. Pár alkalommal volt rajtam, de tiszta olyan mint az új.
A hirdetés feltöltés előtt mindig kimosom a terméket és átnézem nehogy hibás, foltos vagy szakadt legyen.
Mérete XXL, de szabása és rugalmassága miatt XL-nek is ajánlom.
Ugyanebből a termékből 2 darabom is van összesen. Mindkettő eladó, direkt úgy állítottam be a mennyiséget feltöltéskor.  
Fizetés kizárólag előreutalással. Az utalást követő napon egyből postázom a terméket.
A megérkezés után ha nem tetszik, vagy bármilyen inkorrektséget észlelsz, természetesen a teljes vételárat visszafizetem.
Bármi kérdés esetén keress bátran. Nézz szét kérlek a hirdetéseim között, rengeteg hasonló termék elérhető szekrényürítés miatt : )

Jelenlegi ára: 4 990 Ft
Az aukció vége: 2019-05-27 14:31 .