2017. november 8., szerda

0-3 hónapos kislány nyári ruhacsomag nagyon szép márkás ruhákkal - Jelenlegi ára: 4 300 Ft

0-3 hónapos méretű kislány nyári  ruhacsomag
ár: 4300 ft
összesen: 13 db ruha
Csomag tartalma:
2 db ruhás kis bugyis nadrágos szett: sárga színű: Marks&Spencer 3 hónapos 6kg. Narancssárga kockás: Mark&Spencer 3 hónapos 6 kg
1 db kertész rövid nadrág: Rózsaszín kockás virágos next baby 3 hónapos 6 kg
1 db rózsás napozó: mini mode 0-3 hónapos 6, 5 kg
2 db rövid ujjú póló: kislányos : george: 0-3 hónapos 5, 5 kg . Virágos 0-3 hónapos
1 db pamut vékony légiós sapka újszülött
3 db rövid nadrág ebből kető pamut  a fehér és a rószaszín mind a kettő egy hónapos és 4, 5 kg. rózsaszín szívecskés vászon anyagú szintén újszülött méret
1 db fürdőruha: 3 hónapos méretű nagyon szép 
Ruhákat átválogattam átnéztem de mind ezek mellet előfordulhat sárga folt ahol én észre vettem valamit azt fel is tüntetem a termékleírásban.
Összes Aukciómat le áraztam néz szét bátran a többi között!!

Jelenlegi ára: 4 300 Ft
Az aukció vége: 2017-11-22 12:34 .