2017. május 4., csütörtök

MUNKAVÉDELMI előadói BME szak-/tankönyvek eladók - Jelenlegi ára: 498 Ft

Eladók a képeken látható munkavédelmi, tűzvédelmi szakkönyvek, tankönyvek.
Én ezeket a Budapesti Műszaki Egyetemen vásároltam, amikor Munkavédelmi, Tűzvédelmi Előadói képzettségemet megszereztem.
A könyvek mondhatni újak: nem használtam, csak megvettem, mert előírták, hogy legyenek ott az előadásokon.
A helyszűke miatt egy-egy képen több könyv is látható, azonban az ár 1 db. könyvre vonatkozik!
Szállítási díjnak nem tudom mennyit írjak, mert a posta a súly alapján kalkulál és nem egyforma vastagságúak, és ez által -súlyúak a könyvek. A legolcsóbb mindenképpen a WEBOX, vagy a FOXPOST, de ha olyan településre kellene küldenem, ahol csak és kizárólag a posta marad, akkor a kiválasztás után elviszem az adott könyvet a mi postánkra, és megtudakolom, hogy konkrétan annak mennyi lesz a postázási díja.  
ÉTKEZÉSI UTALVÁNYT IS ELFOGADOK!

Jelenlegi ára: 498 Ft
Az aukció vége: 2017-05-24 12:34 .